maandag 26 september 2011

Shopblog, beautybeurs deel 1

Als eerst heb ik deze color wheel gehaalt, dit omdat ik dus niet vaak me nagels lak vanwege me werk, maar wel me teennagels elke week lak. Deze wil ik alleen niet op de foto zetten (krommen tenen van mij..) Dus dacht ik dan doe ik het zo, kan ik het toch laten zien.
 Ik heb een lakje van OPI Absolutely Alice, ik weet niet wat de camera hier voor vaags heeft gedaan want de dop is gewoon zwart, maar de kleur komt wel erg over een zoals deze in het echt is.
Zo zie je t op de wheel, ik heb hier drie laagjes voor gebruik. Wanneer het lakje is opgedroogd voelt het wat ruwer aan, dit voel je ook tijdens het lakken, echte glitters die je voelt glijden. De lak dekt erg mooi in twee a drie laagjes, de derde laag is er eigenlijk alleen op gegaan omdat de nagel nogal bol is. Ik vind het echt een hele mooie glitterkleur.
Dan heb ik drie kleuren van China glaze, Lubu Heels, Black Diamond en Sexy Silouette. Ook dit zijn hele fijne lakjes die heel mooi dekken, makkelijk te gebruiken zijn en in echt super mooie kleuren.




De zwart rode is echt nog mooier dan ik had verwacht, het is echt een heel mooi dekkende kleur met een rode glitter, wanneer je het beweegt zie je het nog meer, ik ben echt heel blij met deze aankoop.










Dit is een mooie grijs zwarte kleur. Gewoon simpel en kan altijd wel

















Oww.. deze is zo mooi roze, echt een kleur wat ik het liefste het hele jaar draag, mooi in combinatie met zwart. De dekking is echt heel mooi. Hier zit ook nog een heel klein roze glitter in waardoor deze kleur een super mooie glans heeft.

Dit was het op lakjes gebied. Ik heb niet zo heel veel nieuws gezien, of wat ik nog niet echt had. Deze sprongen er voor mij echt uit, behalve die grijs zwarte maar daar was ik gewoon toe aan een nieuwe van.