donderdag 29 december 2011

Shopblog, Bubba with glasses

Bubba is een jong en nieuw bedrijf, dat in 2011 is gestart door een studente met een liefde voor sieraden. Bubba zorgt ervoor dat je uniek kunt zijn met de sieraden, voor ieder een verschillende stijl. 

Als je rond neust op deze site, kan je je bijna niet weerhouden zo veel leuke, lieve, schattige, maar ook stoere hebbedingen er op staan, voor nog eens een super betaalbare prijs, zonder extreem hoge verzondkosten.. Ik kon me dus niet inhouden en bestelde voor nog geen 15 euro de volgende items!
Als eerst vond ik iets waar ik al tijden helemaal weg van ben! een 2 Finger ring. Met een sleutel er op deze heeft een hele mooie klassieke vorm, met glimmende steentjes op het handvat. Ik hou heel erg van deze brons kleurige sieraden, dus deze past prima in mijn collectie!

De ring is vrij groot, ongeveer 4.5 cm lang en x 2 cm breed. en kost 3,50 euro.
Ik kocht twee mooie kettingen, de eerste met een 
witte creme roos, de rest van de kettins is ook weer in een brons kleur. de roos is vrij groot, ongeveer 7 cm lang. Deze kost 4,- euro

Ik vind deze heel mooi als je de ketting vrij kort draagt, of scheef zodat deze op je sleutelbeen valt. Ik zal binnen kort hier wel wat foto's van laten zien, maar voor nu de ketting op de foto, met en zonder flits.

Als laatste koos ik voor deze super mooie oorbellen, deze zijn vrij groot, bijna 3 en halve cm. Wat ze ook best wel zwaar maakt, maar voor een avondje maken ze een outfit helemaal af lijkt mij! Deze oorbellen kosten 3,50 euro.

Het is een ronde oorbel met verschillende kleuren, brons, groene steen en grijs, zilveren glitters.. Heel vrouwelijk en sierlijk vind je ook niet!?
Deze zwaluw houdt van Classy, staat in de beschrijving.. Nou ik ook! Ik heb deze als eerst openen gemaakt en om gedaan. Ik draag deze vanaf nu om m'n pols, waar de zwaluw perfect op past. Het is de tweede ketting die ik bestelde. Deze koste ook 4,- euro


Ook deze is van de prachtige bronsen kleur, met een witten parel aan de snavel van de vogel.



Ik zou zeggen, neem zeker eens een kijkje op de site!
www.bubbawithglasses.nl


Ik vind het leuk om sieraden anders te dragen dan waarvoor ze bedoelt zijn. Doe jij dat ook wel eens!?