zondag 11 december 2011

Shopblog



Ik kocht het rimmel glam eye‘s royal blue, met vierheel erg mooie shimmer kleuren in een mooi patrookn verpakt. Het grote plus teken van de engelse flag heeft een mooie blauw/groen-achtige kleur. Deze heeft geen glitter maar echt een glans effect heel mooi en bijzonder.
Verder zit er nog een diep donker blauwe en zwarte kleur in, waarmee je mooie smokey eye‘s mee zou kunnen maken. En als laatste een highlight met heel veel shimmer. Deze quatro heeft echt een beetje een wetlook effect, doordathet echt glansd en niet schittert van de glitters. Wat ik wel een nadeel van deze quatrovind is dat het nogal kleinevakjes oogschaduw zijn, waardoor je fallout snel in een andere kleur valt. En je moet ook wel het goede voormaat kwasten hebben om niet twee kleuren tegelijkte pakken. Nog even oevenen voor mij en gewoon iets voorzichtiger doen.
boven rimmel kleuren
onder essence kleuren
Dan vergeet ik bijna dat ik nog drie kleuren vam essence heb gehaalt. Ik was helemaal niet opzoek naar iets speciaals want ik kwam voor die rimmel, omdat ik korting kreeg bij de kruitvat. Maar veder zou ik niet echt iets kopen..
Maar deze drie kleuren vond ik zo mooien goed bij elkaar passen.. ik hebeen mooie mattekleur blauw en grijs/zwart gehaald. Ik vind matte oogschaduws zo mooi effect hebben. Vooral in de arcadeboog zien veel kleuren er zo mooi en bijna natuurlijk uit doordat matte oogschaduws heel mooi te blenden zijn. Om deze kleuren mooi te combineren heb ik nog een zacht grijze tint er bij gezocht.
Ik ben heel blij met mn nieuwe aankopen. En looks zullen hier zeker snel verschijnen!