zaterdag 24 december 2011

A smokey Fairytale

Op zoek naar de perfecte combinatie, voor deze prachtige groene kleur om te dragen gewoon voor overdag of misschien wel vanavond  .. In ieder geval heb ik de combinatie gevonden.. kijk je mee?


Ik heb een groene kleur over het bewegend ooglid aangebracht, maar ook in het binnenste ooghoek en de eerste helft onder het oog. Een omlijsting van deze prachtige kleur.

Daarna heb ik een mat bruine oogschaduw gebruikt in de arcade boog. Deze laat ik overlopen in de highlight kleur.

Ik hou echt van matte kleuren, ik vind het zo iets bijzonders geven aan een look. Ik ben gewoon niet zo van de glitter oogschaduw.. 

Je kan door middel van een blending kwast of een heel fluffy kwastje de kleuren heel zacht maken gewoon doorgaan tot je de kleur zacht genoeg vind. Hierna kan je de bruine en groene kleur nog eens wat intenser maken door deze nog eens aan te brengen. 
Ik heb onder het oog een zwarte lijn aangebracht maar ook in de waterlijn, onder en boven tussen de wimpers. Met de bruine oogschaduw heb ik deze zwarte lijn wat zachter en smokey te maken. Deze heb ik laten vervagen in de buitenste ooghoek.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst avond! Maak er een mooi bijzonder gezellige tijd van en geniet van de mensen om je heen..