vrijdag 30 december 2011

Tea is hot, Flavor-its, herbs variations

Kruidenthee is eigenlijk geen thee omdat deze niet van theebladeren word gemaakt, maar van ander soorten planten, Rooibos is daar een mooi voorbeeld van, citroengras.. was super lekker is in de zomer. Deze zijn wel mijn favoriete weer. Rooibos heerlijk warm voor na een flinke regenbui, citroengras voor de zomer. 


Ik vind het heerlijk om thee in de zomer te drinken. Doordat warm drinkt heb je het minder warm zomers, zo ervaar ik het. Maar ook is citroengras heerlijk om koud te drinken, ik vergeet nog weleens dat ik een kop naast me heb staan. En deze smaak is heerlijk als ijsthee.


Over het bewegend ooglid zit een warme licht roze kleur, over de arcadeboog een warme rode kleur en bij het buitenste ooghoek en onder het oog een grijszwarte kleur.

Ik heb voor deze kleuren gekozen ten eerste voor de glans. Wat een heel mooi bijna spiegelend effect. De kleuren roze, goud, bruin, rood.. heb ik uit de eerste afbeelding vandaan. Een kruidenmelange van kleuren, warm en zacht.




Ik gebruikte voor deze look het NYC quatro The best of Broadway. Een mooie geel-achtige highlight zit hier in, deze heb ik zowel als onder de wenkbrauw en in het binnenste ooghoek.