dinsdag 27 december 2011

Tea is hot, Flavor-its, Jasmin


Jasmijn is een Chinese thee. Tijdens het droog procces van thee worden er over de thee Jasmijnbloesems gelegd. De Jasmijn thee heeft een fijne geur en smaak. Deze thee is vooral geschikt voor de middag en avond.
Een heerlijk zachte smaak, van een prachtige simpele bloem. Ik raakte geïnspireerd door de kleuren, en de zachte smaak ervan.

Waardoor ik deze look maakte.
Met een witte kleur begin ik deze look. Ik gebruik deze over het bewegend ooglid. In combinatie met een koele mint-achtige groene kleur vond ik deze niet alleen perfect zacht bij de bloem passen, maar ook ideale kleuren voor de tijd van het jaar, de vries kou..
Met een mat grijze kleur laat ik de groene kleur over lopen in de highlight. Maar hier geeft ik ook heel veel diepte aan het oog zonder een donkere kleur te gebruiken. Want ik wil het zacht en koel houden.
De highlight is een combinatie van wit en roze. Om deze look iets meer pit te geven gebruik ik een liquid liner. 

Niet alleen de thee is mijn Flavor-it, deze look vind ik erg geslaagd en de eerste dag dat het sneeuwt horen deze kleuren er gewoon bij!