donderdag 22 december 2011

Tea is hot, Flavor-its, Wintergloed

Wintergloed

Buiten is het bitterkoud. De snijdende wind jaagt mensen diep hun jassen in. Verwarm je met Wintergloed, een winterthee waar je van opkikkert. Wintergloed combineert de smaak van thee met de rijke smaak van specerijen en vruchten.


Daar komt ie dan.. Tea is hot, klinkt alleen al leuk. Dus hier op de bank met een kop thee komen de meeste idee├źn naar boven. Vandaag is het winter geworden.. 21 december, De eerste vrieskou hebben we al weer mogen tegen komen. En alle nadelen die daarbij horen. Voor mij betekend thee meer dan even warm worden. Het geeft mij troost, als ik me eenzaam of verdietig voel, het geeft mij geluk, alleen al door de heerlijke smaak en warmt die ik letterlijk en figuurlijk voel, en bijschap bijvoorbeeld door een gezellige middag met vriendinnen en een pot thee en koekjes. 


Omdat het mij zo veel inspiratie doet geven wilde ik ook iets met de namen, smaken en gevoelens doen, door mijn inspiratie hier uit te laten opbloeien. 


Dus hier is Tea is hot uit ontstaan..
Het kopje Flavor-its zijn mijn favorite flavors..


En omdat het winter is en deze thee er echt perfect bij past.. de eerste inspiratie.. Wintergloed..














Met warme rood tinten en een gouden highlight kleuren maakte ik deze look. 
En een best wel dikke eyeliner, lange wing, om de uitgestrekte horizon te evenaren..

Ik gebruikte een quatro palette van NYC, hiervan heb ik de laatste twee kleuren gebruikt.


En ik gebruikte een hema blush over het bewegend ooglid en om te blenden tussen de arcadeboog en highlight.
De warme kleuren geeft super veel diepte aan het oog, de highlight kleur accentueert de wenkbrauwen en het warme van de rood tinten maken deze eerste Tea is hot, Flavor-its, wintergloed look af..



Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik meer met thema's werk..
Nu heb ik de 9 week challengs,