zondag 4 december 2011

Week # 4 Animal inspiration




Een hele korte week voor mij maar toch met een aantal mooie dieren er in.. Ik kijk terug naar de looks die ik maakte geïnspireerd door mijn dierenvrienden.

Als laatste maakte ik deze cheeta look 
een van mijn lievelingsdieren
als het zou mogen zo deze naast mij op de bank liggen,
als deze niet zo gevaarlijk zou zijn helemaal..

Zachte lieve teddy beer,
een hele draagbare look, want ook dat wilde ik graag maken
te makkelijk misschien voor deze challengs,
maar ik vind het zeker wel geslaagd
om deze draagbare look fluweel zacht te maken
als een teddybeer.

En mijn favoriete toch wel deze panda look

Vol inspiratie begon ik deze week, maar ik ben het helaas halverwege
snel verloren, toch zijn er drie mooie looks uit gekomen.

Ik had graag nog iets met m'n lippen en nagels willen doen..
iets speciaals, maar de sinterklaas drukte hield me hier vanaf
Ik zet ze op m'n to-do list, want deze houden jullie zeker nog te goed!