maandag 28 november 2011

Week Animal, Punya


Er is weer een nieuwe week begonnen. Ik ben veel vrij op maandag, een heerlijk begin van de week lijkt me zo, dus vanochtend begon ik met frisse moet aan de nieuwe week challengs.. Animal. Een hele pittige dacht ik vanochtend, dus eerst maar eens op zoek naar wat inspiratie.. En die vond ik snel, veel sneller dan verwacht. Ik ben niet een super dieren vriend maar deze knuffelbeer kijkt me zo liefsjes aan hier moest ik een look mee maken.. 

Als eerst heb ik met een wit oogpotlood onder mn oog, in het binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw vlink wat wit aangebracht, daarna met mn vinger alles wat zachter gemaakt. Hierdoor kon de witte oogschaduw er over die het een heel zacht mooie bijna fluweel-achtig wit maakte. Met een zwarte kleur oogschaduw heb ik het buitenste ooghoek en in de arcadeboog zacht en heel voorzichtig geblend. Hierdoor kon ik de kleur goed uitblenden zodat het heel mooi in het wit over kon lopen. 
Met een liquid liner heb ik een punt in het binnenste ooghoek gemaakt en heel strak langs de wimper rand, mascara en de wenkbrauwen bijteken en klaar is deze look. 
Het wit onder het oog en in het binnenste ooghoek maakt de ogen extra groot.
 "punya" betekent "bamboe-eter" 

  Ik vond deze heel suptiel en zachtjes nog. Een mooi begin van de week. Het is dat ik zo weer aan de slag moet anders was ik nog veel verder gegaan met deze Animal inspiration! Ik heb nu al zin in komende week om nog meer creaties te maken, draagbare looks, maar vooral helemaal over de top..


Van welk dier zou jij graag geïnspireerde een look willen zien?