zondag 18 december 2011

Week flower, inspiration

Vandaag geen look helaas, maar heel snel mijn inspiratie van deze week.

Een van de mooiste foto technieken die ik ken.. zwart wit met een kleur accent. En dan ook nog eens in mijn lievelingskleur rood..
De Paardebloem, altijd, nog steeds, als deze in het voorjaar verschijnen moet ik er een plukken om, je raad het al, deze bluimpjes weg te blazen.
Gewoon een mooie afbeelding die ik tegen kwam, vooral de kleuren spreken me erg aan. Zacht geel en roze geeft een heerlijk luchtig gevoel, van lente en verliefdheid..










Wat afbeeldingen die ik tegen kwam op het web, hele mooie looks geïnspireerd op flowers..

Deze is denk ik wel een van mijn favoriete, vooral omdat het zo letterlijk geïnspireerd is van de bloem, maar ook omdat deze perfect vertaald is op het gezicht. Niet alleen de ooglook maar ook de lippen vind ik super mooi.












Deze is juist niet zo letterlijk, maar de make-up is heel zacht, lief en natuurlijk.



Deze sprak mij vooral aan omdat de swirls rond om het oog super mooi en er eigenlijk zo horen te zijn. maar ook de cat-eye wing kleuren.. Ik vind deze super.
Nog een mooie zachte look, de kleuren roze vind ik vooral erg mooi. 





En de laatste maar misschien wel de creatiefste..