donderdag 15 december 2011

Week flower, swirl flower

Deze week is de challenge flower, ik heb gister daarvan een How I did rozes hair laten zien en morgen komt daarvan nog een mooie bijpassende look. Nu was ik vandaag wat letterlijker geinspireed door bloemen..




Naast een donker groene eye liner, gebruik ik zacht roze tinten om een heel rustige ooglook te krijgen. 

Op he bewegend ooglid zit een zacht roze kleur, over de arcadeboog een wat warm rode kleur en als highlight heb ik een crème kleur gebruikt die mooi glanst. 

Rond om het oog heb ik een groene eyeliner gebruikt, deze heeft aan het uit einde ene wing.
Hierna ben ik gaan spelen met lijnen en vromen. Ik maakte een bloem met vier bladeren, waarvan nog een vijfde blad mijn oog zou zijn. Hierbij heb ik nog wat groenen lijnen bij gezet als takken en bladeren. 

En dit alles maakt deze swirl flower af.