maandag 5 december 2011

Week Stripes, Cloudy Rainbow


Een dubbele regenboog, super helder en dat bijna in onze achtertuin. Helaas wilde m'n vriend niet door de regen op zoek naar de pot goud, al was deze nog zo dichtbij.. 

Maar deze Cloudy Rainbow, bracht mij een mooie inspiratie voor deze Moonday inspiration En voor de week challangs.. 


Met een paar oogpotloden in de kleuren geel, groen, blauw, paars en roze, een matte bruine oogschaduw, highlight en oogpotlood en mascara, maakte ik deze look.  


Deze linen van potlood heb ik wat dikker aangebracht dan normaal zodat je de kleuren en de overgang daarvan goed kan zien. Ik heb express voor wat doffere look gekozen omdat ik dit mooi op het thema vond aansluiten.

Met de bruine oogschaduw heb ik wat meer diepte aan het oog gegeven door deze in de arcadeboog aan te brengen.

Heel veel meer dan anders heb ik niet gedaan, de wenkbrauwen zijn bijgetekend en een mooie matte highlight zit onder de wenkbrauw waardoor deze meer definitie krijgt.