maandag 19 december 2011

Winwiniwn, The Beauty encyclopedia, face

Deze week is de challenge, raak geïnspireerd door een boek.. Lezen doet me denken aan, heerlijk even weg dromen in een wereld waar je nog niets van af weet.. dingen ontdekken, spanning vanaf de eerste pagina.. daar hou ik van.

Maar daar gaat deze post niet over.. Ik kwam deze encyclopedie tegen en vanochtend dacht ik.. dit past mooi bij m'n challenge, maar nog mooier zou zijn als jij hier van zou kunnen genieten en niet alleen van de foto's..


Dus een win actie!!


The Beauty encyclopedia, face


Er zijn drie versies van The beauty encyclopedie, de eyes, lips en face.. Deze face encyclopedia geef ik weg.


Het boek word dicht gehouden met magnetjes, zo kan die alleen open als jij het open klapt. Hier vind je dan twee poeders, een lichte en een mooie warme bronzer om te shapen bijvoorbeeld. Er zitten twee blushes bij, een mooie zacht licht roze en een warme perzik kleur. In het midden zit eenpoeder kwast.



Ik heb geprobeerd de kleuren zo goed mogelijk op de foto te krijgen.. Ik wil ze natuurlijk niet swatchen omdat je dan een "gebruikt" product zou krijgen.


De blushes zijn zacht van kleur. De eerste is echt roze met een heel subtiel maar dan ook heel subtiel zilver kleurig glittertje. Ik zou deze op de appeltjes van m'n wangen doen of mooi als highlight gebruiken op het jukbeen.

De tweede heeft juist wel glitters, gouden glitters. Mooi om wat gezonde glans aan je gezicht te geven, ook bijvoorbeeld mooi onder het juk been als shaper, of op de jukbeen, voor in de avond als je wat meer glitter wilt. Deze blush heeft echt een perzik kleur.

De twee rechter poeders hebben beide een glans er in zitten. De eerste weer een zilveren en de onderste een gouden glitter. De lichte kleur zou ik weer als highlight gebruiken en de warme bruine kleur als bronzer. 

Je kan dus veel kanten met deze kleuren op. Heel subtiel blushje of je gezicht mooi in vorm brengen met een bronzer en een mooi glitter glansje voor in de avond.


Heel leuk aan deze encyclopedie vind ik dat er een beschrijving bij zit zo als je die in een encyclopedie kan vinden. (wel in het engels) Maar dan over het gezicht, er wordt heel kort uitgelegd waar je welke kleur zou kunnen gebruiken.



Wat moet je doen om te winnen?


Heel simpel

❥ Laat een reactie achter bij de comments..
Voor extra win kans kan je het volgende doen..
❥ Tweet dit of iets soortgelijks:
" @alllovebeauty Ik doe mee aan de win actie op alllovebeauty.blogspot.com " 
❥ Volg me via bloglovin'


Vermeld wel even wat je gedaan hebt om te winnen.. (evt twitter naam achter laten of mailen (alllovebeauty@gmail.com))

Heel veel succes allemaal! Maandag 26 december 10:00 loopt deze actie af, daarna neem ik via de mail met een van jullie contact op, om deze The Beauty encyclopedia zo snel mogelijk naar jou op te sturen!