zaterdag 7 januari 2012

App, Fashion Story

Apps.. je hebt er vele van, sommige zijn handig, ander leuk, weer anderen zijn verslavend... Ik hou wel van een spelletje spelen maar dan zonder tegen standers. Ik vind het leuk om "doelen te berijken" waardoor je meer en verder kan met het spel.. En deze app wil ik vandaag met jullie delen..



Beschrijving..Fashion Story, is een stijlvolle game in de hit "Story"TeamLava's serie. Deze game is hit virtuele wereld TeamLava de "Story"-serie. Fashion-hongerige consumenten op de stoep staan te wachten om de deuren naar uw warme nieuwe kleding boetiek te openen.

Over..
Je eigen boetiek dus! dat klinkt al goed toch?
Kies en de allernieuwste mode en ontwerpen, dan is de layout van de winkel en kleedkamers voorraad voor de voorbereiding van de shopping rush.

Gebruik..
Dat is wat ik leuk vind aan dit spel, wanneer je veel geld verdiend hebt door de verkoop van kleding kan je je boetiek zo inrichten als jij wilt, en als ik ergens van hou is dat het wel! Ik heb niet voor niets er een opleiding in gedaan..

Unlock trendy merkkleding lijnen en innovatieve stijlvolle accessoiresplaatsen ze in de winkel om toonaangevende klanten te trekken in de van heinde en verre.

Doordat je dus meer hebt verdiend kan je meer doen in je boetiek. Door het bestellen van kleding kan je deze plaatsten in je winkel. De "levertijden:" van je bestellingen variĆ«ren van 1 minut tot twee dagen.. Vaak is het zo hoe langer je moet wachten hoe groter het aantal stuks is van dat ene leuke tasje of jasje.. 

Je kan veel van jou stijl en creativiteit laten zien door de lay-out en het decor voor een prachtige mode zaak design. 

Ook kan je vrienden bezoeken en "als" items in hun winkels kijken om hen een gratis cadeau's te geven. Hiervoor moet je wel een gebruikersnaam aanvragen. 

Mijn beoordeling..
Ik heb mijn boetiek al een beetje uitgebreid. Zoals je op de afbeeldingen kunt zien. De ene keer hang ik alle jurken bij elkaar, de andere keer zet ik outfit combinaties bij elkaar. Soms heb ik alleen een schoenen en tassen boetiek, met accessoires.. elke keer weer wat anders dus..

Prijs..
Gratis
Mijn account naam is 
miaunique

Dus als het je wat lijkt en je wilt me toevoegen kan dat :)