zaterdag 21 januari 2012

Catrice, 010 The Season's Must Have


Ik gerbuik deze quatro regelmatig.. hiermee maak ik simpele rustige looks of juist heel smokey..











Uitrelijk..
De Producten van catrice zitten allemaal in een mooi strak kunstof doosje wat doorzichtig is. Ik vind dat een mooie luxe uitstraling hebben En je kan gelijk zien welke kleuren je pakt.




Over het product..
De kleuren zijn mooi zacht en er zit bijna geen glitter in alleen de lichtste kleur heeft een mooie glans de rest is vrij mat, waar ik erg van hou.. De kleuren zijn ook mooi op elkaar afgestemd, zodat je een look kunt maken uit enkel dit palette.

In het gebruik..
De kleuren hebben een mooie pigment, de paarse kleur is erg donker, waar je prachtige smokey eyes' mee kunt maken, met de nadere kleuren kan je mooie neutrale looks maken, De kleuren blijven ook goed zitten, (maar ik gebruik altijd een oogschaduw basis).

Mijn looks..
LTME, Season's blue
LOTD, Red smile

Prijs..
rond de 5 euro


Eindbeoordeling..
Dit is een van mijn favoriete quatro's ik gebruik het dan ook veel omdat je er verschillende kanten me op kan.. een heel fijn product dus.


Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...