maandag 16 januari 2012

Catrice, 020 Go Green Take Me!



Waarom deze quatro Go Green, take me heet... terwijl het blauwe kleuren zijn...



Uiterlijk..
Dit is een mooi strak palette met vier prachtige kleuren. Ik vind het een heel mooi strak doosje en leuk dat de vormmaat van de oogschaduws niet vierkant zijn, wat het weer wat speelser maakt.

Over het product..
De kleuren hebben een mooi pigment, zijn lekker fel en mooi op elkaar afgestemd.




In het gebruik..
Het zijn mooie kleuren, maar helaas gebruik ik ze niet vaak genoeg, blauw staat namelijk super mooi bij bruinen ogen.. De poeder blijft goed zitten en lang zitten, de kleuren zijn intens en het product is makkelijk in gebruik. Vanuit deze quatro kan je meerdere looks maken wat ik altijd wel leuk en fijn vind.
Mijn looks..
n.t.v.
Prijs..
€ 3,99
Eindbeoordeling..
Ik vind het een mooie quatro, alleen de grijze kleur is voor mij niet weggelegd.

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...