maandag 16 januari 2012

Catrice, 080 Go Charlie Brown

Ik hou van matte kleuren, vind het zo veel mooier dan glans zeker als ik de kleur in de arcadeboog gebruik, vind ik matt gewoon het mooist, maar ook erg natuurlijk staan.

Uiterlijk..

De mono is zoals alle oogschaduws van catrice, mooi strak. Maar mooi mat van kleur. Een mooie bruine kleur voor veel ooglooks te gebruiken.


Over het product..
Doordat deze kleur zo simpel is en altijd wel een combinatie is waar deze kleur bij past. Maakt het een van mijn meest gebruikte kleuren.

In het gebruik..

Ik gebruik deze kleur niet alleen voor naturel nude looks, maar ook voor smokey eye's, door een zwarte kleur in de arcadeboog te doen en met een blending kwast met deze kleur het mooi te vervagen.

Mijn looks..
Week of books, Schemering (voorbeeld van blenden)
LOTD, Pinky brown
Week 4, Animal inspiration (9 week challengs)

Prijs..

€2,97 ongeveer


Eindbeoordeling..
Een hele mooie matte kleur die bijna bij elke look wel te gebruiken is.

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, 
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.