zondag 22 januari 2012

Catrice, 090 Bring me Frosted Cake

Mijn aller favoriet mono kleur.. die ik bijna dagelijks gebruik. De bodem laat zich al zien.. 

Uitrelijk..
Deze kleur is zo nude, in een prachtig strak doosje.

Over het product..
Ik kon deze kleur niet swathen omdat deze zo dicht bij mijn huidskleur licht, daarom heb ik het maar op m'n vinger laten zitten.


In het gebruik..
Ik gebruik deze kleur onder mijn wenkbrauw, waardoor deze super strak lijkt een heel mooi accentuerend. De kleur is mat wat ideaal is om je wenkbrauwen uit te laten komen. Hieronder zie je twee links waarin dit heel duidelijk te zien is.

Mijn looks..
How I make perfect eyebrows
How I did, moondust look

Prijs..
€2,97 ongeveer


Eindbeoordeling..
Ja wat kan ik zeggen. Ik gebruik deze kleur echt bijna dagelijks.. Hoe fijn moet het dan wel niet zien?!

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...