woensdag 18 januari 2012

Catrice, 101 Hot Chocolat

Uiterlijk..
Ja deze is echt van catrice.. maar dan van een paar jaar oud. Een mooi goud rond/vierkant doosje met twee kleuren.





Over het product..
Een van mijn eerste oogschaduws, de kleuren zijn prachtig om naturel looks mee te maken, de highlight heb ik zoals je ziet erg veel gebruikt. Een mooie parelmoer kleur met een zachte glans

In het gebruik..
Deze oogschaduw voelt fluweel zacht uit, en zo ziet het er ook uit door de mooie glans die er in zit.

Mijn looks..

Prijs..
?
Eindbeoordeling..
Een prachtige combinatie van kleuren, voor als je wel make-up wilt dragen, maar niet te veel.. ideaal dus voor natural looks..



Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.  Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...