donderdag 19 januari 2012

Catrice, 140 The capitan of the Black pearl


Ik kwam tot de ontdekking dat ik gewoon geen zwarte oogschaduw in mijn stash had.. dus deze heb ik toen gehaald..
Uiterlijk..

De mono is zoals alle oogschaduws van catrice, mooi strak. De kleur is zwart zwart met een glitter er in

Over het product..
Deze kleur heeft een prachtige pigmentatie, de glitter is subtiel en hierdoor mooi bruikbaar, voor veel verschillende looks!
In het gebruik..

De kleur is makkelijk in gebruik, ik gebruik het vaak om iets meer diepte in mijn ooglook te brengen, dat hoeft helemaal niet smokey te zijn maar kan wel als ik dat zou willen.

Mijn looks..



Prijs..

€2,97 ongeveer



Eindbeoordeling..
Een prachtige kleur mooi diep zwart.
de foto van de swats is mijn arm helemaal glimmend van de voorgaan de producten

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, 
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.