vrijdag 20 januari 2012

Catrice, 220 The violeht violet

Ik hou echt van paarse oogschaduw, dit is een perfecte kleur voor iemand met bruin haar en bruine ogen.. maar staat ook prachtig bij blond, blauwe ogen.. enzenz.. een mooie makkelijke kleur die heel veel kan doen in een look!





Uiterlijk..

De mono is zoals alle oogschaduws van catrice, mooi strak. Deze kleur heeft een mooie zilver-achtige glans er in. Wat het een beetje metalic-achtig maakt.


Over het product..
Deze kleur heeft een prachtige pigmentatie. Je kan zo veel met deze kleur.. een purple smokey look, subtiel als eyeliner, of heerlijk extreem in een veel kleuren look. Nu ik dit schrijf bedenk ik me dat ik nog zo veel kan en wil doen met deze kleur.. dus meer idee├źn voor op mijn to-do list ;)

In het gebruik..

De kleur is makkelijk in gebruik, heel makkelijk, en heel variabel


Mijn looks..

LOTD, Sweet purple
I love winter, Ice cold purple


Prijs..

€2,97 ongeveer


Eindbeoordeling..
Een prachtige kleur, voor veel personen bruikbaar en kan suptiel, maar ook extreem!

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, 
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.