dinsdag 17 januari 2012

Catrice, Big City Life, Berlin

Limited Edition “Big City Life” by CATRICE, deze LE is niet meer te krijgen maar op zo veel blogs langs geweest en iedereen was hier zo enthousiast over en keek zou uit naar deze Limited Edition... mijn mening?



Uitrelijk..
Het is een prachtig mooi palette, een mooi stevig doosje met daarop de skyline van Berlin. In de binnenkant staan ook afbeeldingen, en zitten de zes oogschaduw kleuren en twee blushes. Ook zit er een klein zwart oogpotlood in. 

Het doosje word open gemaakt met een magneetsysteem aan de voorkant. Op de binnenkant zit een soort gelijke afbeelding en de achterkant heeft een korte beschrijving van het product.
Over het product..
Berlijn is booming! Fascinerend, anders, soms rauw en supercool – de hoofdstad met zijn unieke historie creëert zijn eigen trends, danst een eigen ritme en draagt een gevoel van trots uit! Hip en betoverend: de zes oogschaduwen hebben warme zand-, bruin-, grijsblauw- en taupetinten – sommige met glanzende, en sommige met matte effecten – voor een perfecte herfst-trendlook!
In het gebruik..

De oogschaduws zijn vrij poederig, waardoor het palette snel helemaal onder zit.. en daar hou ik niet zo van, ook moet je goed oppassen dat je geen fall-out krijgt. Het product pigmenteerd wel goed, ik gebruik altijd een basis dus dan al helemaal.

Ik gebruik de blushes regel matig, de warme donkere kleur om te shapen, en de zachte kleur op de appeltjes van mijn wangen.

Verder vind ik dat de zes kleuren niet heel erg bij elkaar passen, ik verdeel het vaak in drieen. 
- de eerst twee samen met de onderste rechter kleur 
- en de middelste twee samen
- de highlight gebruik ik voor beide combinaties..

Ik vind bruin en grijs/blauw-achtig in dit geval niet heel erg bij elkaar passen, en op mijn ogen vind ik het vaak ook iets te shimmer voor mij.

Mijn looks..

Prijs..
€ 6,99 (niet meer verkrijgbaar)


Eindbeoordeling..
Ik vind het een mooi palette, jammer dat het erg proederig is, en voor mij te veel shimmer in de kleur.


Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...