zaterdag 21 januari 2012

Catrice, Gilbert's Greapfruit

Ik was op zoek naar een mooie zachte roze kleur, maar deze heeft wel heel veel glans..
Uiterlijk..

De mono is zoals alle oogschaduws van catrice, mooi strak. echt een mooie zilveren kleur beetje parelmoer-achtig zelfs.


Over het product..
Een kleur die ik veelste wienig gebruik, want hij is echt mooi zacht van kleur, ziet er uit als fluweel en heeft een mooie glans. Ik weet dat ik vaak zeg dat ik niet van glitter hou, maar deze kleur heeft een mooie glans dat mij wel aanspreekt. 
In het gebruik..

Ik gebruik deze kleur gewoon te weinig om te kunnen zeggen of het makkelijk is of niet. Wel weet ik dat je snel fall-out krijgt bij deze mono, gewoon omdat er erg veel glitter/glans in zit.
Mijn looks..

n.v.t.

Prijs..

€2,97 ongeveer


Eindbeoordeling..
Een prachtige kleur, bruikbaar, subtiel en glammor.
Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, 
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.