zondag 5 februari 2012

Day 5, Bronse

Brons is een kleur dat al snel op bruin gaat lijken.. Ik heb voor het quatro palette van Rimmel gekozen om deze look te maken. Ik had nog de Golden Rose, jumbo pencil kunnen gebruiken, maar hier heb ik vorige week al looks (en deze) mee gemaakt dus nu enkel de kleuren van Rimmel..






De creme kleur bracht ik aan over het bewegend ooglid, de donkerste kleur in het buitenste ooghoek en de arcadeboog de een na lichtste kleur in het binnenste ooghoek en de lichtste kleur onder de wenkbrauw...



Onder het oog langs de wimper rand heb ik met een oogpotlood van Sephora een lijntje gedaan. De waterlijn is zwart en ik draag zwarte mascara..

 








Een mooie naturel look met een prachtig rimmel palette, jammer vind ik wel is dat deze (zoals je ziet) vrij losse poeder zit waardoor het hele doosje onder zit...