donderdag 26 januari 2012

essence, 03 Arctic blue


Deze LE heb ik al even geleden gekocht twee hele mooie ijzige kleuren in deze duo, Arctic Lights deze Trandy Edision zoals essence dit noemt was van januari-februari 2009, al even geleden dus. Maar nog steeds gebruik ik het vaak deze periode.
Uiterlijk..
Deze duo heeft twee kleuren een ijzige witte kleur met een mooie glans en een nog koelere koude kleur blauw. strak verpakt in een mooi doosje met de Arctic lights logo er op.

Over het product..

uw ogen zullen glinsteren als sneeuw kristallen met deze duo oogschaduw en highlighter. terwijl de drie wintermaanden tinten geven uw ogen een coole look, kan de witte markeerstift eenvoudig worden toegepast op de top van oogschaduw voor een extra effect. verkrijgbaar in de drie mystieke tinten straal van 01 lila, roze en 02 ingevroren 03 Arctic Blue.
(bron essence)


In het gebruik..

De kleuren zijn prachtig om mooie ijs koude looks te maken. ik gebruik vaak wel nog een donkere kleur erbij om wat meer diepte aan de look te geven.

Mijn looks..

n.v.t.

Prijs..

2,99 (niet meer verkrijgbaar)


Eindbeoordeling..
Twee mooie zachte ijs koude kleuren. Die ik veel vaker zou mogen gebruiken.
Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, 
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...