zaterdag 28 januari 2012

essence, 03 Purple Maniac


Essence heeft een aantal Smokey eye sets, waaronder deze paarse kleur. Ik hou van smokey en van paars.. dus was het dan ook meer dan logisch dat ik deze meenam.Uiterlijk..
Een mooi rechthoekig simpel doosje met twee kleuren. Een mooie kleur paars en een creme kleur die een stuk donkerder is. Op de achterkant staat hoe je dit product kan gebruiken, ook zat er een applicator bij.


Over het product..

Ik ben niet zo fan van dit product. De creme oogschaduw, gaat heel snel in de lijntjes zitten, vlekt en gaat snel weg. Nu ben ik sowieso niet echt fan van creme oogschaduws, ik kan er gewoon niet zo mee over weg.

 


In het gebruik..

Ik gebruik dus eigenlijk alleen de paarse gewone poeder oogschaduw. Welke prima is maar niet zo heel goed pigmenteerd. Jammer want voor een smokey eye heb je echt donkere en goed gepigmenteerde kleuren nodig. (de swathes zijn wel donker maar met een kwast krijg ik niet deze paarse kleur op mijn ogen..

Mijn looks..

n.v.t.

Prijs..

rond de €3,50


Eindbeoordeling..
Nee dit is geen product voor mij.. helaas want het zo super zijn om in deze kleuren een smokey eye te kunnen maken, maar dat lukt me ook wel met andere kleuren uit mijn stash
Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, 
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.