zaterdag 28 januari 2012

essence, 08 Summerlove

Een hele mooie shimmer highlight kleur van essence..
Uiterlijk..
Essence heeft hier het merknaam op de oogschaduw gedrukt. Wat ook wel mooi is. Al vind ik de nieuwere versies met swirls mooier.


Over het product..

Deze highlight geeft echt wat shimmer aan je look, het is een mooie crème-achtige kleur.

In het gebruik..

Ik gebruikte deze veel als highlight onder mijn wenkbrauw, tot ik mijn matte highlight ontdekte van catrice.

Mijn looks..

n.v.t.


Prijs..

Rond de 1,50

Eindbeoordeling..
Het is een mooie glanzen neutrale kleur, die voor zowelhighlight kan zijn onder de wenkbrauw, of op de jukbeenderen, maar ook bijvoorbeeld prachtig in een neutrale look of smokey eye op het bewegend ooglid.
Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, 
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...