woensdag 25 januari 2012

essence, 09 Get ready

Deze kleur is mooi en ideaal voor naturel looks met een beetje glans
Uitrelijk..
De swirl is op deze mono gerukt, de kleur glimt lichtjes naar het gouden toe.. verpakt in een mooi rond doosje

Over het product..
De glans van deze bruin is zo subtiel, zoals je ziet heb ik deze kleur al veel gebruikt. Het is een prima basis kleur voor een naturel look, met een beetje glans


In het gebruik..
Een kleur waar je veel kanten mee op kan dus. Naturel, smokey of als eyeliner gebruiken. de onderkant begint al in zicht te komen dus ik zal deze kleur wel veel gebruikt hebben, helaas kon ik er geen looks bij vinden.. maar die zullen vast wel komen.

Mijn looks..
n.v.t.
Prijs..
rond de €1,50
Eindbeoordeling..
Een makkelijke kleur, die voor veel looks gebruikt kan worden..

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, 
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.