maandag 30 januari 2012

essence, 33 It's my party

Nog een prachtige groen maar meer blauwe kleur van essence.
Uitrelijk..
Het vertrouwde essence ronde mono met de bedrukking van een swirl.

Over het product..

Het is een mooie blauw groene kleur en weer een matte kleur. deze is erg te vergelijken met de kleur 36 knock-out. Een kleur die mooi in contrast met mijn bruine ogen wat mijn ogen extra hazelnoot kleur geeft.


In het gebruik..
De kleur is heel leuk te gebruiken in veel looks als accent.

Mijn looks..
How I make this look
Halloween, Fairy tail

Prijs..
rond de €1,50
Eindbeoordeling..
Ja mijn favorite look is wel de Fairy look die ik maakte met Halloween, zo mooi deze kleur..

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, 
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...