donderdag 26 januari 2012

essence, 36 Knock-out

Toen ik deze kleur zag was ik meteen verliefd, wat een prachtige kleur groen is dit.. EN matt!
Uitrelijk..
De swirl is op deze mono gerukt, een super mooie kleur en een matte kleur, waar ik van hou. In een onpraktisch maar mooi doosje.

Over het product..
Met deze kleur kan je heel veel, lekker extreem gaan door deze in de arcadeboog te blenden en doordat deze mat is blend het heel mooi over in je eigen huidskleur, als of het daar hoort te zitten.


In het gebruik..
Naast heel extreem kan je ook met deze kleur heel subtiele looks met een beetje extra kleur maken. Als je bijvoorbeeld alleen boven en/of onder je pupil (het midden dus) aanbrengt. 
 
Mijn looks..
LOTD, Smokey green
Tea is hot, In the world Japan

Prijs..
rond de €1,50
Eindbeoordeling..
Een prachtige matte kleur, die voor veel looks gebruikt kan worden.. van extreem tot subtiel.. ik hou van deze kleur!

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, 
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...