maandag 30 januari 2012

essence, 43 Mystic lemon holografic

Holographic.. ja dat staat er op in een zacht gele kleur, een mooie glans, mat een zilver maar ook gouden glitter glans. een bijzondere kleur
Uiterlijk..
het uiterlijk heb ik al zo vaak beschreven.. maar dit keer staat er holographic op de mono.. ik zie het alleen niet terug in het product.


Over het product..

Er zit wel een beetje holografies kleur verschil, maar dat is zo weinig dat ik deze naam niet er aan gegeven zou hebben. 



In het gebruik..

Deze kleur is prachtig voor in het binnenste ooghoek, maar ook als highlight, wil je net even wat anders dan de highlight die ik dus altijd gebruik (matt)

Mijn looks..

n.v.t.




Prijs..

Rond de 1,50 maar ik had 50% korting..


Eindbeoordeling..
Het is een mooie glanzen  kleur, die voor zowel
highlight kan zijn onder de wenkbrauw. Het is weer eens wat anders in mijn stash een geel-achtige kleur.. ik denk dat ik hier wel veel andere en nieuwe dingen mee creƫren kan!

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...