zondag 29 januari 2012

essence, 44 It's up to you

Deze kleur heb ik proberen te maken voor een van mijn Halloween looks, en als ik deze kleur tegen zou komen had ik mezelf beloof me deze te laten kopen.. En nu was deze ook nog eens 50% goedkoper.. alsof essence mono's al duur waren..
Uitrelijk..
De swirl is op deze mono gerukt, een super mooie kleur en een shimmer kleur, maar niet overdreven gelukkig. En ik blijf de verpakking onhandig geven. Al is het wel een mooi doosje.

Over het product..
Met deze kleur kan ik lekker experimenteren, waarvan ik hou, essence kleuren zijn gewoon makkelijk in gebruik pigmantatie is prima en voor die prijs...


In het gebruik..
Ik hou wel van deze kleur.. het geeft me een beetje de prikkels om anders te doen dan anders.. dus ik ben benieuwd naar wat voor looks ik hier mee ga maken
Mijn looks..

n.v.t.

Prijs..
rond de €1,50

Eindbeoordeling..
Een prachtige  kleur, die voor veel looks gebruikt kan worden.. van extreem tot subtiel.. en de pigmentatie.. foto's spreken voor zich denk ik he?

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, 
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...