dinsdag 24 januari 2012

essence, 47 Earl Gray

Matte kleuren zijn een van mijn favorite, deze grijze tint is een kleur die je niet veel zal zien in mijn stash, wat ook de rede was dat ik deze kocht
Uiterlijk..
De bedrukking op de oogschaduw is typisch voor de mono oogschaduws.


Over het product..

Deze kleur is echt grijs, waardoor het lastig is hier echt iets bijzonders mee te maken, want met zwart combineren is zo voor de hand liggend. Ik heb deze kleur nog niet zo heel lang, dus zal er nog veel me experimenteren voor spannende en verrassende looks.


In het gebruik..

doordat deze kleur mat is blend het mooi over in je eigen huidskleur, wat ik wel erg mooi vind.


Mijn looks..

n.v.t.

Prijs..

rond de € 1,50

Eindbeoordeling..
Een mooie bijzondere kleur, waar ik nog veel mee zou kunnen en mogen doen.
Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, 
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...