maandag 23 januari 2012

essence, 53 Pop eye

Ik had al een zwarte kleur van Catrice maar wil wilde graag het verschil hiervan zien, wat me doet herinneren dat ik hier nog een artikel over mag schrijven..


Uitrelijk..
Deze zwarte kleur van essence heeft een lichte glans over zich heen, een mooie diep zwarte kleur. De ronde doosjes vind ik erg mooi, maar zo niet praktisch opbergen.. Alle essence mono's liggen maar los in een bakje.. omdat ze anders steeds omvallen.

Over het product..
De kleur is zwart maar dan ook zwart, blend makkelijk maar ook mooi. De print op de oogscharduw is ook erg herkenbaar voor essence. Wat ik er leuk en uniek vind aan dit product.




In het gebruik..
De kleur gebruik ik om meer diepte in looks te maken, of als een smokey eye kleur. Maar ook gebruik ik deze kleur vaak onder het oog in plaats van een oogpotlood. Door dit met een oogschaduw te doen kan je deze mooi vervagen, voor een meer smokey effect.


Mijn looks..
n.v.t.
Prijs..
rond de €1,50
Eindbeoordeling..
Een mooie zwarte kleur, met een lichte shimmer, perfect voor smokey eye's of meer diepte of accent aan een ooglook te geven.

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...