woensdag 25 januari 2012

Essence LE, Crystalliced


Toen ik deze kleur zag Moest ik het hebben, al zou ik niets meer kopen deze maand.. weer niet gelukt, maar heb wel vaker LE laten liggen en achteraf spijt dat ik toch niet iets had mee genomen.. dus ben blij dat ik deze toch maar wel had mee genomen... mijn mening?





Uiterlijk..
Als eerst is de verpakking natuurlijk al super schattig met alle sneeuw vlokjes er op

Over het product..
Ogen als ijskristallen! de nieuwe liquid eyeshadow - verkrijgbaar in vier fascinerende winterkleuren - creĆ«ert een betoverende oogmake-up. door de ultra-zachte textuur kun je deze eenvoudig met de vingers aanbrengen. subtiele glanspigmenten laten je ogen stralen als de heldere winterzon! verkrijgbaar in 01 it’s a snow-woman’s world, 02 ice eyes baby, 03 ice crystals on my window en 04 iced age reloaded.
 
Ik heb kleur 04 iced age reloaded een prachtige paramoer-achtige kleur en ik heb helemaal verliefd op dit product!

In het gebruik..
Het lijkt net een lipgloss, zo ziet de applicator er uit. Vrij lastig aan brengen hierdoor. Ik stippel een aantal keer op en dep het in zoals ik ook bij een oogschaduw basis zou doen. En toen kwam de eerste verbazing.. Wat een mooie kleur, precies genoeg glans geen glitter helemaal ideaal voor dit seisoen. Het past gewoon perfect bij mij!

Ik heb kleur 04 iced age reloaded een prachtige paramoer-achtige kleur en ik heb helemaal verliefd op dit product!

Mijn looks..
 <<<<<<
Prijs..
Rond de 2/3 euro denk ik
Eindbeoordeling..
Prachtige kleur heb het al een paar keer gebruikt het liefst elke dag maar, ik heb nog zo veel meer moois.. Erg tevreden ben ik dus!






Heb jij al iets gescoord van deze Essence LE, Crystalliced!