zondag 22 januari 2012

From 2, Nude 2 Classic

Vandaag een wat neurale look naar classic.. door een simpele toevoeging.. From nude 2 classic.. lees je verder om te zien hoe ik dit deed?
Ik gebruikte hen NYC palette Broadway, waar mooie natuurlijke kleuren in zitten.
In het binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw zit een mooie crème highlight. In de arcadeboog een zit een warme bruin rode kleur.. 

Ik heb met een zacht roze kleur geblend. Niet alleen de highlight heb ik laten over lopen met de bruine kleur. Ook over het bewegend ooglid zit deze roze kleur om het bruin over te laten lopen in de creme kleur, waar we mee begonnen zijn..


De wenkbrauwen teken ik bij zodat deze mooi in vorm zijn, maar ook omdat ik brildragend ben en wenkbrauwen dan extra opvallen, wil ik graag at deze er netjes uit zien.


Mascara en de nude look is klaar...

2 Classic, gebruik ik alleen nog een wing liquid eyeliner. Dit doet zo veel meer met een eyelook.. en dat is wat ik wilde laten zien..
Heel simpel, (helaas een beetje bibberig) maar door deze wing wordt deze look super chique, classiek en gewoon prachtig.











 
Nog steeds is het een nude look, maar nu is het from nude 2 classic.. Maar deze look is niet zomaar zo rustig gebleven...








 

Want hierbij passen natuurlijk perfecte rode lippen!

Wat vind jij van deze look, 
zou je met of wing dragen?
Rode lippen of liever nude...
?? let me know ??