maandag 23 januari 2012

From earl gray 2 black

Met een paar kleine aanpassingen kan je een mooie naturel look maken tot iets glamour shining black..
Met als eerst een basis van twee kleuren, een glimmende creme kleur en een zacht grijze maakte ik de eerste look, allebei de kleuren zitten tot de helft van het bewegend ooglid. De lichte kleur aan de binnenkant en de grijze kleur aan de buiten kant.

Met een zwart oogpotloot gaf ik iets meer definitie aan deze look. 
Daarna ging ik verder 2 black..

Ik heb in het  buitenste ooghoek en de arcadeboog een zwarte oogschaduw gebruikt. En daarna een flinke wing met een glossy liquid eyeliner gemaakt.







Ik gebruikte voor deze look drie kleuren van essence..
- essence, 08 Summerlove
- essence, 47 earl gray
- een I love rock liquid eyeliner
 
en oogpotloot van deze lijn.
als laatse nog mascara en wenkbrauwpoerder 
op de plek waar ze horen..
en dat was het voor deze look..