donderdag 5 januari 2012

From2, Best of Broadway

The Best of Broadway, palette heeft mooie neutralen kleuren, waarmee je naturel looks kunt maken, maar ook smokey, classic, chique, rock... 

En vandaag wil ik een look laten zien van naturel naar classic..






In het palette zitten vier mooie kleuren die perfect 
op elkaar zijn afgestemd. Een mooie zacht roze kleur met een mooie shimmer (all over lid) een contour kleur die antreciet is, een creme highlight kleur en als laatste een mooie bruin rode crease kleur. 

Voor de natural look heb ik de highlight onder de wenkbrauw en in het binnenste ooghoek aangebracht. De all over lid zit op deze plek en de crease kleur in de arcadeboog (=crease).

Met een blending kwast heb ik alle kleuren zo zacht mogelijk gemaakt. 

Hierna zou je enkel nog mascara hoeven toevoegen aan deze look, en je ben makkelijk en snel klaar voor de dag.


 
 Om de look iets meer classic te maken breng ik de antraciet kleur aan over het buitenste ooghoek en onder het oog. Door dit goed te blenden lopen deze contour en crease kleur mooi in elkaar over.
Met een eyeliner of oogpotlood kan je nog meer definitie aan het oog geven. Ik heb er voor gekozen een kleine wing er bij te maken.













Met een zwart oogpotlood teken ik de waterlijn. Omdat ik dit zo mooi vind en mijn wimpers hierdoor ook voller lijken.

Met mascara en als laatste de wenkbrauwen bij tekenen maak ik deze look compleet en af.