zondag 15 januari 2012

Giveaway! Nude & Glitter & glamor

Een Giveaway om de donkere dagen mee door te komen met wat extra glitterrrr.

Januari is voor mij altijd de langste en donkerste maand. Na alle feestdagen en drukte in december, wil ik mezelf extra verwennen in januari om mezelf weer een beetje op te beuren met leuke hebbedingen en make-up.

Ik dacht dat ik vast niet de enige zou zijn die dat zou willen, dus vandaar dat ik ook een kleinigheidje voor jullie heb mee genomen!
Als eerst twee absolute eye color mono's van catrice..

I love champagne, 060
zoals de naam al zegt een mooie champagne kleur. Met veel glitter, ideaal als highlight, maar ook mooi over het bewegend ooglid, op de jukbeenderen of onder de wenkbrauw.

Mr. Copper's Fields, 070
dit is een hele mooie goud bruine kleur. Ik zelf zou deze over het bewegend ooglid, dragen in combinatie met misschien wel een donkerder bruin of zwart of misschien zelfs groen. Maar in combinatie met de I love champagne, heb je een hele mooie neutrale, maar ook glitter schijnende look!

Naast deze glitter glamor oogschaduws heb ik een super mooi glanzende lip gloss gevonden.

Daddy's Girl, 010
De glos heeft een beetje holografisch effect, er zitten niet alleen glitters maar ook een mooie glans, wanneer ik de stik beweeg veranderd naar glans van parelmoer, groen en perzik tinten, heel subtiel, maar ik denk dat het een prachtig effect geeft op je lippen.

Wat moet je doen?
❥ Een reactie achter laten (laat ook weten wat je hebt gedaan om mee te doen)
 En mij volgen op google friend connect.

Extra entries?
❥ Mij volgen op bloglovin' en het artikel liken (+1)
❥ Twitter het volgende of iets soortgelijks (+1) (zet wel je twitter naam bij de reacties hieronder neer)
"Follow+RT @alllovebeauty  Ik doe mee aan de winactie op www.alllovebeauty.blogspot.com" 
❥ Like all love beauty on Facebook (+1)
Schrijf een artikel over de Giveaway op je eigen blog (+2)


Je kan dus in totaal 6 entries binnen halen...

De actie loopt tot 31 januari!



Ik kies de winnaar via een loting, hoe meer entries je hebt hoe meer winkans.. De winnaar krijgt via de mail bericht (dus zorg voor een geldige e-mail adres) 

Heel veel succes!
xx