zondag 22 januari 2012

Glossybox, Januari 2012




Beste Beauty liefhebber, lees ik op de kaart die boven op een mooi verpakte doos licht. Het duurde even voordat deze binnen wast omdat het bezorgt werd terwijl ik werkte en toen ik thuis kwam waren m'n buren er niet.. onder tussen las ik al op heeel veel blogs dat wat er in zou zitten, eigenlijk heb ik dat niet gelezen maar zag wel dat er veeel artikelen voorbij kwamen.
Ik had echt geen idee wat ik er van moest verwachten, maar las van de vorige dat ze zo enthousiast er over waren dat ik toch maar de mijne bestelde, met het idee dat ik dan wat meer reviews kon gaan schrijven, over producten die ik anders nooit gekocht zou hebben.. Voor nu dus alleen een voorproefje van wat er in de box zit en de reviews komen volgende maand zodat ik even de tijd heb om deze producten te testen..

In de box zitten de volgende producten:
❥ Maria Galland, Doux Grommant Visage 41, peeling
❥ Golden Rose, Jumbo Eyshadow Pencil, 105 koper bruine kleur
❥ Redken, Quick Dray 18 Spray, haar spray (niet op de foto)
❥ L'occitane Cherry blossom Shower Gel
❥ DR. R.A. Eckenstein, Carotin Feuchtigkeits creme
❥ Glossy box Spiegel



Ow ik zie dat ik een product vergeten ben te fotograferen.. maar hier komt wel een revieuw over dus dan zien jullie het dan.

Hebben jullie ook een beautybox?!
en wat vind jij er van?