vrijdag 27 januari 2012

Glossybox review, Golden Rose, Jumbo Pencil

In de Glossybox zat deze Jumbo Pencil van Golden Rose, Ik vind Golden Rose een mooi betaalbaar merk, maar deze kleur nr 105 beetje koper-achtig bruin is op het eerste gezicht niet mijn kleur.. Toch ging ik de uit daging aan..

Uiterlijk..
Het potlood is vrij dik en heeft een simpele uitstraling, het uiteinde heeft de kleur van het potlood wat het makkelijk vindbaar maakt in mijn stash.

Over het product..
Het is een romig potlood, wat fijn werkt, de kleur blijft goed lang zitten en vlekt bijna niet.

In het gebruik..
Ik vind het een fijn potlood dat fijn werkt, maar de kleur is niet echt mijn ding.. Ik heb er toch een look mee weten te maken, waar ik best te vrede over ben.

Mijn looks..
Het potlood gebruikte ik in het midden van mijn oog over het bewegend ooglid en onder mijn oog vlak aan de wimper rand. Door de waterlijn zwart te maken is deze kleur best draag baar.
Prijs..
€ 6,75
Eindbeoordeling..
Ik vind het voor deze look een prima kleur. Het product is fijn in gebruik, alleen niet een kleur wat ik snel zou kiezen, best jammer vind.

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, 
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.