dinsdag 10 januari 2012

H&M, Miennie's Kisses

Bij de H&M heb ik een bestelling gedaan.. Ik ben hier niet zo'n heel groot fan van omdat ik altijd de pech heb dat de postbode mijn huis niet vinden kan.. (eigenlijk blijft het heel lang in het postorde bedrijf liggen voordat ze het bezorgen) Jammer maar toch bestelde ik deze oogschaduw, met 7 pastel tinten met een mooie glans en glitter er in.












Uiterlijk..
Er zitten dus zeven kleuren in paars, wit, taupe, pink, groen, geel en roze.. Over alles zit een mooie glitter, het leek mij leuk deze voor kerst en oud en nieuw looks te gebruiken... Het doosje zelf vond ik al erg mooi, leuk en gezellig. Een rond palette komt niet zo veel voor in mijn stash. Rondom zitten allemaal hartjes, wat het heel schattig maakt. Micky en Miennie kussen elkaar, de deksel is transparant zodat je goed kan zie wat voor kleuren er in deze palette zit.
Over het product..
Wat ik mooi vind aan dit is de glitter glans, het zijn geen glitters die je soms ziet in oogschaduws, maar vooral pigments. Deze oogschaduw heeft gewoon een hele mooie glans. De glitters zaten er trouwens wel op, maar helaas was het een spray over.. waardoor de glitter er in een keer vanaf was.

In het gebruik..
Ik heb de kleuren geswatcht op mijn arm.. en zoals je ziet is de pigmentatie prima.. Ik heb hier trouwens wel een oogschaduw basis onder gedaan, omdat ik deze toch dagelijks gebruik. De kleuren zijn mooi zacht, pastel en er zit een mooie glans in.

De oogschaduw is wel erg poederig, wat voor mij best wel een nadeel is. Je krijgt snel fall out, en je palette zit super snel onder de poeder, ook zie je direct dat er niets meer van de glitters over is.

Mijn looks..
Ik heb alle kleuren uit het palette gebruikt voor deze look. Waarmee ik bedoel dat ik geen andere producten qua oogschaduw gebruikt heb. 


In het binnenste ooghoek zit de zacht roze (pink) kleur, over het bewegend ooglid de roze, de taupe over de arcadeboog en de witte kleur als laatste onder de wenkbrauw.

Prijs..
€ 4,95, maar nu in de aanbieding voor € 2,95 op h&m.com


Eind beoordeling..
Een hele mooie glanzende look kan je met dit palette maken, waar ik ook erg blij mee ben. Veel varriatie, mooie kleuren en gelukkig niet over de top glitter, maar een mooie glans! De taupe kleur gebruik ik veel voor neutrale looks, maar de andere kleuren ga ik zeker ook gebruiken om een look net wat extra's te kunnen geven.. al met al dus erg tevreden over dit product!

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...