maandag 30 januari 2012

LOTD, Natural beauty

Met rode lippen vind ik een nude look een prachtige combi.. Vandaag dus een look, die simpel en snel is.. Maar toch lekker opvallend.
Als eerst deed ik mijn basis van mijn gezicht, waarna ik mijn oog make-up aanbreng.



Ik gebruikte het hot chocolat duo van catrice voor deze look, samen met een zacht roze blush.

De lichte kleur van de duo heb ik over het hele oog gedaan, van het binnenste ooghoek tot aan de wenkbrauw.

Over het bewegend ooglid zit de roze kleur en in de arcadeboog de bruine kleur van de duo.

Heel nude, naturel en fluweel-achtig deze look.
Ik bracht nog een wing aan om deze look wat speelser te maken. In de waterlijn heb ik nog een zwarte oogpotlood gedaan, mijn wenkbrauwen zijn bij getekend en ik hen uiteraard mascara op.
 Op de lippen zit Red fever van Rimmel.
Op de appeltjes van mijn wangen zit de zelfde roze kleur die ik voor mijn ogen gebruikte. onder het jukbeen heb ik een wat donkere kleur blush aangebracht.
Ik gebruikte voor deze look,
- Catrice, 010 Hot chocolat,
- essense, silky touch blush 
- 40 Natural beauty en
- 10 adorable
- Rimmel, 230 Red fever