zondag 15 januari 2012

LOTD, Rimmel Urban Burn

Ik maakte een look met mijn nieuwe kleuren van rimmel.. Ik mocht bij de actie 1+1 gratis me lekker uitleven.. vanochtend maakte ik deze look..

ow en een kleine sneak peek van mn nieuwe inrichting van m'n kamer/kantoor.. daar komt uiteraard een artikel nog over.. maar eerst deze Look Of The Day, Urban Burn..

De basis van m'n gezicht is een foundation, compact poeder en een blush. Daarna breng ik altijd een oogschaduw basis aan vandaag een van essence.

In het binnenste ooghoek gebruikte ik de een na lichtste kleur van het Rimmel burn quatro. Over het bewegend ooglid de groene kleur Urban Green. Hierna heb ik met de gouden kleur uit het Burn quatro het buitenste ooghoek aangebracht met een pencelkwast. Hierna bracht ik de lichtste kleur aan als highlight en blende ik de donkere lijn weg met een fluffy kwast en een beetje goud zodat alles mooi in elkaar overloopt.

Hierna heb ik met een zwart oogpotlood een lijntje onder het oog en over de waterlijn, onder en boven, aan gebracht. Met de groene kleur heb ik deze lijn onder het oog vervaagt. Als laatste nog een liquid eyeliner, mascara en de wenkbrauwen zijn bijgetekend met een poeder.

Een mooie zachte lipgloss maakt voor mij deze look helemaal af.
Producten die ik gebruikte:
- Essence blush
- Essence oogpotlood zwart
- Essence eye liner
- Essence lipgloss
- Rimmel mascara