dinsdag 17 januari 2012

EOTD, Catrice pinky blue


Deze week heb laat ik veel Catrice eye shadow producten zien, waardoor ik dacht, dat ik daar best wel een look bij kon maken.. met alleen producten van catrice.. Dat is niet helemaal gelukt, maar ik heb wel weer eens iets anders gedaan dan anders..
Ik gebruikte voor deze look het Go Take Me Green quatro van Catrice, waar een prachtig diep blauwe kleur in zit. Deze heb ik gebruikt samen met een blush kleur van essence. Deze kleur is zo mooi zacht roze, dat het een perfecte, maar ook mooie combi is met de diep blauwe kleur..

Als eerst heb ik mijn favorite highlight aangebracht over het binnenste ooghoek tot ongeveer de helft van het bewegend ooglid en onder de wenkbrauw tot aan de arcadeboog.

Daarna heb ik de zacht roze blush over het bewegend ooglid aangebracht.







De blauwe kleur zit in de arcadeboog, met een beetje zwart in het buitenste ooghoek. Met een fluffy kwast heb ik de kleuren in elkaar laten overlopen..

Mocht hierdoor het blauw of roze te veel vervaagt zijn, breng ik deze gewoon nog eens aan.

Onder het oog en aan de wimper rand heb ik een blauw oogpotlood gedaan en deze vervaagt met de blauwe oogschaduw.













Voor deze look gebruikte ik;
- Catrice, 020 Go Green Take Me
- Catrice, 090 Bring me frosted cake
- Catrice, 140 The capitan of the Black pearl
- essence, 10 adorabel
- Hema, kohl pencil 24 (blue)
- Rimmel mascara, lash accelerator