zaterdag 28 januari 2012

EOTD, The Golden eye

Het Golden Rose Pencil, lag nog uitdagend op mijn bureau... dus vandaag een golden roos look.. Met wat nieuwe kleuren die ik wist te scoren bij een sale van essence.. die kleuren review ik van de week nog wel.. al is de week natuurlijk al weer bijna voorbij..


Ik bracht de bronzen kleur aan over het bewegend ooglid, daar omheen heb ik een roze-achtige kleur aangebracht. 

Over het buitenste ooghoek en in de arcadeboog heb ik de met een bruine kleur wat meer diepte aan het oog gegeven. Deze heb ik weer met de roze kleur in de highlight over laten lopen.
Ik bracht nog een eyeliner aan en maakte daar een korte wing aan, dit om de look wat speelser te maken. Ondanks de opvallende kleuren vind ik dit wel in z'n geheel goed tot zijn recht komen.

Met nog een nieuwe kleur die ik van essence heb bracht ik een mooie highlight met een beetje goud/gele glans aan. Ik maakte deze look af met mascara, zwart oogpotlood en door het bij tekenen van mijn wenkbrauwen..