dinsdag 31 januari 2012

LTME, La Femme violettes

Ik stond bij de kassa van een Bazar winkel, misschien ken je zo'n winkel wel nog goedkoper en dan wibra of zeeman, waar je verschillende uit een lopende dingen kan kopen. Ik zocht iets grappigs en goedkoop om als geintje te geven.. Maar dit volgende palette riep mijn naam.. voor nog geen 2 euro nam ik het mee..

Het palette heeft 5 kleuren een prachtige gele highlight,
een mooie paarse kleur, en dan drie blauw tinten,
een vrij donkere en twee ijzige tinten..
en Met zulke kleuren kan ik me heerlijk uitleven..

De kleuren geven een prachtige pigment af, wel is het een vrij losse poeder en moet je dus erg uit kijken, dat niet je hele gezicht onder zit!

 Ik gebruikte de gele kleur onder de wenkbrauw en de lichtste kleur in het binnenste ooghoek. Hierna heb ik met de blauwe kleur een cirkel gemaakt rondom de arcadeboog en onder het oog.

Met de paarsen kleur heb ik dit laten vervagen. Als laatste heb ik de gele kleur nog over het bewegend ooglid aangebracht, dit maakt de ogen mooi open en helder.

 

 
Met een zwart oogpotlood heb ik een dun lijntje langs de wimper rand aangebracht. deze heb ik ook weer vervaagt met de blauwe eerst en dan de paarse kleur.

De kleuren vind ik prachtig je kan echt veel met dit palette, veel combinaties met kleur, subtiel looks, sexy, glamour van alles.. dus ik ben wel blij met dit palette en er zit zeker ook nog eens een mooi prijsje aan

Vind jij wel eens een budget merk,
waarvan je niets verwacht,
maar achteraf je heel goed bevalt?