dinsdag 3 januari 2012

EOTD, Living green

 Ik hou van mijn nieuwe kleur groen.. en hier maak ik vandaag een nieuwe Look Through My Eye's mee.. Ik begon met een hele neutrale look, simpel bruin, mooie highlight, maar ik was zo lekker aan het tuttenbellen, dat ik meer en meer er bij toevoegde.. wat lijde tot deze Living green ltme look..

Zoals ik zij begon ik met een basis van een bruine kleur over mijn arcadeboog, hierna heb ik een highlight onder de wenkbrauw aangebracht, en in het binnenste ooghoek.

En toen ging ik los..
Ik maakte een dunne korte wing, deze geeft altijd een mooi chique effect aan een look, inmiddels krijg ik het aardig onder de knie waardoor het sneller gaat en 's ochtends prima te doe is voor mij.
Ik kieste er voor om onder en boven mijn iris de groen kleur te gebruiken, heerlijk helder hazelnoot  kleur krijgen mijn ogen hiervan. En het is anders, want dit had ik nog niet laten zien hier...
Door een super simpele en kleine aanpassing heb je een totaal andere look, dan anders. Mooi, opvallend en chique!