zaterdag 14 januari 2012

EOTD, Simply Nude Rock

Op de radio hoorde ik een heerlijk rock nummer.. waardoor ik geïnspireerd raakte.. helaas weet ik nu ik dit schrijf niet meer wat het nummer was... Maar dat neemt niet weg dat ik lekker aan de slag ben gegaan met nude en black rock kleuren... waaruit deze look ontstaan is..


Ik gebruikte voor deze look de volgende oogschaduws:
- Rimmel, 500 Posh Peacock
- Make-up studio, Radiant Opal
- Catrice, 090, Bring me frosted cake

Ik gebruikte als eerst de lichte nude kleur van Catrice over het hele oog, waarna ik met de zwarte kleur van make-up studio de arcadeboog meer diepte gaf. Dan als laatste maakte ik met de blauwe kleur een eyeliner, om wat meer kleur aan deze look te geven.

Door goed te blenden met een fluffy kwast vervagen de kleuren mooi over in elkaar.
De wenkbrauw is nog bij getekend, ik heb mijn waterlijn weer helemaal zwart gemaakt en m'n wimpers kregen nog een laagje mascara.
Wat vind jij van deze nude rock look?  Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...