zondag 29 januari 2012

LTME, Smokey shimmer ice


Ik heb deze look al laten zien.. maar ik ga nu vertellen hoe wat en waar.. Ik was toch al fan van Make-up studio Moondust en de nieuwe LE van Essence.. dit samen maakt mijn nieuwe favoriete look!!



Als basis breng ik dus de 04 iced age reloaded aan over het bewegend ooglid.

Dan de moondust in het binnenste ooghoek en een cirkel rondom het oog aan de buiten kant. Ik volgde de ronding die je voelt tot aan het bot van je oogkas.

Met een bruine matte kleur maakte ik alles mooi vervaagt.
 
Onder het oog heb ik ook moondust aangebracht, hiervoor heb ik wel een tissue onder mijn oog neer gelegd, omdat deze nogal veel glitter heeft heb en ik natuurlijk niet mijn hele wang onder wilde hebben!

De kleur onder de highlight is matt.

Ik draag dit soort looks gewoon over dag, maar snap dat voor sommige dit misschien iets te heftig is, dan kan je het zwart bijvoorbeeld vervangen voor een bruine kleur en dan met een lichte taupe kleur deze laten vervagen?




Wat vind jij van deze look!?

En wat is jou favo product?